Abstract:
Розглядається підхід до вирішення проблеми повторного використання навчальних матеріалів з метою їх простого та прозорого поширення. Було проведено аналіз існуючих специфікацій та рекомендацій до реалізації навчальних об'єктів у вигляді компонентів багаторазового використання, серед них: ADL SCORM, IEEE LTSC LOM, IMS Content Packaging. Також на сьогоднішній день існує досить значна кількість репозитаріїв навчальних ресурсів з частковою автоматизацією того чи іншого типу навчання. Зокрема заслуговують на увагу такі продукти як Lotus LearningSpace та WebCT. Проте дані реалізації є платними. Остання ж тенденція розвитку навчальних репозитаріїв полягає у реалізації специфікації IMS DRI (Digital Repositories Interoperability). Власне взаємодія між навчальними репозитаріями перш за все означає можливість обміну навчальними пакетами без втручань з боку експертів чи розробників.