Особливості використання платформи TikTok у комунікації українських брендів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Authors
Гавриленко, Б.Ю.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Соціальні мережі стають не тільки інструментом для рекламування та продажу власних товарів, але й можливістю для кожного бренду пізнати свою аудиторію та стати схожими на них. TikTok є новою соціальною мережею для України, тож комунікація українських брендів у ньому ще не була дослідженою, а перші профілі, які вже з’явились задають тренд та тон для майбутніх комунікаційних кампаній на платформі. Отже, дослідження цієї комунікації є актуальним та має велику цінність для подальшого розвитку PR в Україні.Систематизувавши та проаналізувавши наявний український та зарубіжний досвід комунікації на платформі TikTok авторці вдалось створити ґрунтовну базу для подальшого аналізу результатів власного дослідження.Проведені кількісні та якісні дослідження публікацій українських брендів у TikTok та інтерпретація отриманих емпіричних даних дали можливість авторці дослідити наявний досвід комунікації у соціальній мережі. А проведені експертні інтерв’ю підсилити отримані дані та дали можливість для їх всестороннього аналізу.Важливим доробком у роботі є також путівник для українських брендів щодо ведення комунікації у соціальній мережі TikTok, розроблений з урахуванням усього проаналізованого магістранткою матеріалу.
Description
Keywords
TikTok, соціальні мережі, інструмент комунікації, магістерська робота
Citation