dc.description.abstract |
У посібнику представлені основні підходи до розуміння соціального
підприємництва, основні принципи створення і розвитку соціального підприємства, фінансові й організаційні аспекти ведення соціального бізнесу.
Посібник містить силлабус курсу, перелік рекомендованих джерел, рекомендованих форм роботи під час семінарських і практичних занять, опис
змісту кожної теми, глосарій.
Матеріали посібника були апробовані під час пілотування курсу в
Українському католицькому університеті, Національному університеті
"Києво-Могилянська академія" та Харківському національному університеті будівництва та архітектури.
Видання призначене для викладачів закладів вищої освіти, може бути
корисним для тренерів, студентів бакалаврських і магістерських програм,
а також тим, кого цікавить створення і розвиток власного соціального
підприємства.
Особливу подяку міжнародний партнерський проект "Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою "знизу" у підготовці методичного посібника висловлює Василю Назаруку - засновнику
Всеукраїнського ресурсного центру розвитку соціального підприємництва
"Соціальні ініціативи" на базі Школи соціальної роботи Національного
університету "Києво-Могилянська академія". |
uk_UA |