Стратегічна невизначеність задач: як кодують ризик і корисність

Abstract
Метою даної роботи були аналіз людської поведінки, як системи, математичне обґрунтування ходу думок і одержання майбутніх результатів для індивідуумів, базуючись на минулих виборах. Об’єктом дослідження є ігри-дилеми "Дилема мандрівників", "Гонконгський міст", "Дилема в’язня" та "Мисливці. Лось чи заєць". Методами дослідження є експериментальні результати з живими людьми, використання таблиць, графіків для аналізу, використання знань з предметів Теорії ігор, Теорії ймовірності та Системи прийняття рішень. В додатку надані дані з опитування людей, різного віку для гри «Мисливці. Лось чи заєць». Робота базувалась на теорії документальних статей: Cooperating over losses and competing over gains: A social dilemma experiment, Traveler’s dilemma: how the value of the luggage influences behavior, You cannot gamble on others: Dissociable systems for strategic uncertainty and risk in the brain та The Introduction of a Three-Dimensional Payoff Matrix.
Description
Keywords
людська поведінка, Трьохвимірні матриці виплат, дилема мандрівника, магістерська робота
Citation