У статті розглянуто необхідність розроблення digital-стратегії міжнародної компанії,
а також її адаптацію до особливостей національного ринку. У процесі написання статті використано загальнонаукові методи дослідження: аналіз і синтез, абстрагування, індукція. Застосування
системного підходу для визначення напрямів підвищення ефективності цифрових комунікацій компанії "La Roche-Posay" обумовило цілісність і логічність виконаного дослідження та обґрунтова-
ність отриманих висновків.
З метою визначення рівня ефективності використання ресурсів компанії "La Roche-Posay"
у сфері цифрового маркетингу було застосовано метод порівняльного аналізу digital-стратегій
компаній-лідерів ринку дерматопродукції в Україні. Встановлено, що факторами відставання
від конкурентів є недостатньо активне використання медійних кампаній під час створення попиту,
контекстної реклами для генерування потоку зацікавлених споживачів, а також інструментів
digital-стратегії з формування лояльності споживачів і стимулювання повторних покупок. Завданнями дослідження споживачів було визначення мети використання дерматокосметичних засобів;
способів розв’язання ними проблеми зі шкірою обличчя та ефективність самостійного підходу
до вибору продуктів. Опитування цільової аудиторії та порівняння результатів з гіпотезами, закладеними регіоноцентричною стратегією маркетингу компанії "La Roche-Posay", дало можливість визначити відмінності української моделі прийняття рішення цільовим споживачем від моделі, що відповідає регіональному маркетинговому підходу компанії.
Виявлено можливість формування додаткового попиту на продукти компанії як високоефективні засоби для повсякденного догляду за шкірою обличчя. Потрібно провести подальші дослідження
шляху споживача для виявлених способів придбання продукту, визначити канали залучення та розробити план продажів для кожного з них. У статті наведено склад інструментів digital-стратегії,
який відповідає етапам прийняття рішення споживачем активної косметики в Україні.
This paper addresses the necessity of the digital strategy development for an international company, as
well as its adaptation according to the features of the national market. The paper applied the general
academic research methods such as analysis and synthesis, abstraction, and induction. A systematic approach
implementation to determine possibilities in increasing efficiency of digital communications of La Roche-
Posay company contributed to the continuity and coherence of the research and validity of the findings.
With the view of identifying the level of resource usage efficiency of La Roche-Posay in the digital
marketing sphere, the method of comparative analysis was implemented in order to study the digital
strategies of the leading companies in the Ukrainian dermacosmetics market. The factors of lagging behind
the competitors have identified insufficient usage of media campaigns during the demand creation, search
advertising for flow generation of interested customers, and the digital strategy instruments for customer
loyalty-building and repeated purchases stimulation. The customer research objectives aimed to identify the
goals of using dermacosmetics products, their face skin problem solutions, and the efficiency of individual
approaches in choosing these products. Surveys of the target audience and the results of comparison with
the hypotheses set by the region-centered marketing strategy of La Roche-Posay allowed us to specify
differences in the Ukrainian decision-making model of target consumers and the model, which corresponds
to the regional marketing company’s approach.
Opportunities in creating additional demand were determined for the company’s products as such that
are highly efficient and applicable for everyday face skincare routine. Further steps need to be conducted to
research consumer journey for all found product purchase solutions, as well as to determine acquisition
channels and develop sales plans for each of them. This paper presents the elements of digital strategy tools,
which comply with all the stages of the decision-making process conducted by consumers of active cosmetics
in Ukraine.