eKMAIR

Модель зростання децентралізованої економіки з виробничими функціями Кобба-Дугласа

Show simple item record

dc.contributor.author Горбачук, Василь
dc.contributor.author Сулейманов, Сеїт-Бекір
dc.contributor.author Дунаєвський, Максим
dc.date.accessioned 2020-10-15T11:20:58Z
dc.date.available 2020-10-15T11:20:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Горбачук В. М. Модель зростання децентралізованої економіки з виробничими функціями Кобба-Дугласа / Горбачук В. М., Дунаєвський М. С., Сулейманов С.-Б. // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2019. - Вип. 6 (23). - С. 738-746. uk_UA
dc.identifier.uri https://doi.org/10.32782/easterneurope.23-109
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18178
dc.description.abstract Щоб стимулювати місцевих керівників, центральний уряд може запровадити економічне змагання, яке генерує не лише задумані стимули для розвитку місцевих економік, а й короткострокові проєкти для отримання швидких результатів. Ключовим механізмом стимулювання регіональних керівників є встановлене центральним урядом змагання між чиновниками різних регіонів однакового регіонального рівня, яке заохочує тих, хто досягає швидкого економічного зростання, і карає тих, у кого темпи економічного зростання виявляються найменшими. Розглянуто модель відкритої економіки, яка складається з регіонів. У кожному регіоні репрезентативна фірма має виробничу функцію Кобба–Дугласа з виробничими факторами праці, капіталу та місцевої інфраструктури. Фірма наймає працю з місцевих домогосподарств за конкурентною зарплатою й орендує капітал із відкритого капітального ринку за даною відсотковою ставкою. uk_UA
dc.description.abstract Чтобы стимулировать местных руководителей, центральное правительство может ввести экономическое соревнование, генерирующее не только задуманные стимулы для развития местных экономик, но и краткосрочные проекты для получения быстрых результатов. Ключевым механизмом стимулирования региональных руководителей является установленное центральным правительством соревнование между чиновниками разных регионов одинакового регионального уровня, поощряющее тех, кто достигает быстрого экономического роста, и наказывает тех, у кого темпы экономического роста оказываются наименьшими. Рассмотрена модель открытой экономики, состоящей из регионов. В каждом регионе репрезентативная фирма имеет производственную функцию Кобба–Дугласа с производственными факторами труда, капитала и местной инфраструктуры. Фирма нанимает труд местных домохозяйств с конкурентной зарплатой и арендует капитал открытого капитального рынка с данной процентной ставкой. ru_RU
dc.description.abstract People’s Republic of China (PRC, China), most populous country in the world, has experience of successful economic organization of decentralization. China’s economic reforms implemented since 1980’s gave mixed economic structure: government continues playing major roles in the economy while market becomes more and more powerful driving force. This structure could be incorporated into standard economic growth model paying special attention to agency problem between central and local governments. China’s successful economic reforms brought its economy to the second place in the world, but its economic structure and strategy development processes remain noticeably different from those of Europe and North America. China has a complex government system in which the central government cooperates with regional governments at the provincial, city, district, and village levels. Regional governments are major players in China’s economic development. More than 70% of fiscal spending in China belongs to them. They are responsible for development of such economic institutes and infrastructure objects at regional level as opening of new markets, construction of roads, highways, and airports. Despite their autonomy in economic and tax matters, heads of regional governments are appointed by the central government, not elected by local voters. A key mechanism for stimulating regional leaders is the competition mechanism established by the central government among officials of different regions of the same regional level encouraging those who achieve quick economic growth and punishing those with the lowest economic growth rates. This system of fiscal federalism has substantially stimulated China’s economic growth, while providing local officials with both fiscal budgets and career motivations. Detailed accounting of China’s development infrastructure in electricity, highways and railways sectors was carried out. It was shown, that investments into infrastructure were around 15% of China’s gross domestic product in 2008– 2012. However, such incentives can also lead to the behavior of local leaders, focused on rapid (tactical) results at the expense of achieving strategic goals. en_US
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject центральний уряд uk_UA
dc.subject місцевий уряд uk_UA
dc.subject агентська проблема uk_UA
dc.subject стимули uk_UA
dc.subject економічне зростання uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.subject центральное правительство ru_RU
dc.subject местное правительство ru_RU
dc.subject агентская проблема ru_RU
dc.subject стимулы ru_RU
dc.subject экономический рост ru_RU
dc.subject central government en_US
dc.subject local government en_US
dc.subject agency problem en_US
dc.subject incentives en_US
dc.subject economic growth en_US
dc.title Модель зростання децентралізованої економіки з виробничими функціями Кобба-Дугласа uk_UA
dc.title.alternative The Growth Model Of Decentralized Economy With Cobb–Douglas Production Functions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Східна Європа: економіка, бізнес та управління. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Кафедра фінансів
  • Лабораторія фінансово-економічних досліджень
    Лабораторію фінансово-економічних досліджень створено 2002 року. Лабораторія має кілька основних завдань: розробляти наукові підходи до аналізу фінансово-економічної політики держави на макро- та мікрорівнях; напрацьовувати методичні рекомендації, передусім у сферах бюджетної та кредитно-грошової політики, фінансового менеджменту, міжнародних фінансів; працювати над новими сучасними економіко-математичними методами аналізу фінансово-економічних проблем; технічно, інформаційно та методично забезпечувати навчальні курси кафедри фінансів НаУКМА та наукову роботу викладачів і студентів факультету економічних наук у галузі теоретичних та прикладних фінансово-економічних досліджень. Основні принципи діяльності Лабораторії – поєднання наукових досліджень з освітньою діяльністю в галузі фінансів і залучення до виконання наукових робіт студентів та аспірантів НаУКМА.

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics