eKMAIR

Використання інформаційних технологій в організації маркетингової діяльності підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Овсяннікова, Наталія
dc.contributor.author Жаб'як, С.
dc.date.accessioned 2020-09-01T14:00:03Z
dc.date.available 2020-09-01T14:00:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Овсяннікова Н. В. Використання інформаційних технологій в організації маркетингової діяльності підприємства / Овсяннікова Н. В., Жаб'як С. А. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційні технології, системний аналіз і моделювання соціоекологоекономічних систем", 19-20 березня 2019 р. : тези доп.. - Київ : НАУ, 2019. - С. 241-244. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/17885
dc.description.abstract Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційні технології, системний аналіз і моделювання соціоекологоекономічних систем", 19-20 березня 2019 р. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject інтернет-комунікації uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject інтернет-магазин uk_UA
dc.subject матеріали конференції uk_UA
dc.title Використання інформаційних технологій в організації маркетингової діяльності підприємства uk_UA
dc.type Conference materials uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційні технології, системний аналіз і моделювання соціоекологоекономічних систем", 19-20 березня 2019 р. : тези доп. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics