eKMAIR

Практики "межування" соціального простору як розподіл чуттєвого

Show simple item record

dc.contributor.advisor Брюховецька, Ольга
dc.contributor.author Шнайдер, Віта
dc.date.accessioned 2019-07-08T10:25:50Z
dc.date.available 2019-07-08T10:25:50Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/16153
dc.description.abstract Робота зіставляє теорію розподілу чуттєвого Жака Рансьєра та тріаду виробництва простору Анрі Лефевра. Вводиться поняття “межування”, що як стратегія розподілу чуттєвого діє подвійно. З одного боку, в контексті конституювання суб’єктності поліційними методами, ця практика використовується як огороджувальний метод. Так з’являється обґрунтування розподілу повсякдення на публічний та приватний простори з чітко означеними кордонами дозволеного. З іншого ж боку, переступання межі, проведення альтернативної межі чи контекстуальне оскарження наявної може маніфестувати появу політичного суб’єкта. У зв’язку з цим, у роботі наголошено роль конституювання спільного простору. Проаналізовано теорії визначення негативного простору. Здійснено аналіз рекламного зображення київської новобудови з позиції гегемонної репрезентації простору. uk_UA
dc.description.abstract The thesis juxtaposes Jacques Ranciere’s theory of distribution of sensible and Henri Lefebvre’s spatial triad. Respectively, the concept of ‘bounding’ is introduced: as a strategy of distribution of sensible it is ambivalent. On the one side, this practice is used as fencing strategy when subjectivity is constituted through police methods. This is how the division of space between two strictly separate categories - private and public - arises. On the other side, crossing the boundary, constructing of alternative boundary or contextual contesting of the existing one may manifest the emergence of political subject. Accordingly, the role of constitution of common space is emphasized in the thesis. Theories that define negative space are compared and analysed in order to suggest an idea for future research. The analysis of advertizement image is applied to the concept of representation of space in order to reveal the hegemonic ideas behind Kyiv’s suburb dwelling. en_US
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject розподіл чуттєвого uk_UA
dc.subject межування uk_UA
dc.subject порожній означник uk_UA
dc.subject спільне uk_UA
dc.subject негативність uk_UA
dc.subject тріада виробництва простору uk_UA
dc.subject репрезентації простору uk_UA
dc.subject бакалаврська робота uk_UA
dc.subject distribution of sensible en_US
dc.subject bounding en_US
dc.subject empty signifier en_US
dc.subject common en_US
dc.subject negativity en_US
dc.subject triad of production of space en_US
dc.title Практики "межування" соціального простору як розподіл чуттєвого uk_UA
dc.title.alternative Practices of "bounding" of social space as distribution of sensible en_US
dc.type Other uk_UA
dc.status first published uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics