Проблема психологічного залучення потенційних цільових аудиторій в процесі формування і розуміння контенту кампаній у соціальних мережах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Authors
Наумов, Вадим
Логвінова, Поліна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Перенасиченість інформаційного простору змушує компанії використовувати нові засоби спілкування із цільовими аудиторіями. В останні роки значна частина комунікації організацій із споживачем відбувається через Інтернет. Питання "Що зробити, щоб споживач помітив продукт чи послугу" стає дедалі більш актуальним для кожної компанії. У ході роботи було проаналізовано, наскільки використання у інформаційній кампанії суспільних трендів полегшує спілкування компанії із споживачем. Соціальні мережі дозволяють певним чином прослідкувати реакцію та психологічне залучення цільових аудиторії у контент компанії завдяки своїм механізмам "реакції". Компанії використовують популярні у суспільстві тренди задля того щоб скоротити уявну відстань між контентом компанії та контентом цільових аудиторій. У роботі використовується розроблена авторами методологія, аналіз згідно якої доводить, що тренд стає провідником, який полегшує компаніям процес адаптації власного контенту до суспільного.
The oversaturation of the information space forces companies to use the new means of communication with the target audiences. In the recent years, much of the communication of organizations with the consumer is realized through the Internet. The question "What to do to make a customer notice a product or service" is becoming more and more relevant for each company. In this publication was analyzed how the use of the public tendencies in the information campaign facilitates company’s communication with the consumer. Social networks allow a certain way to track the reaction and the psychological involvement of target audiences in the content of the company due to their mechanisms of "reaction". Companies use popular trends in society to reduce the imaginary distance between company content and content of target audiences. The project uses a methodology developed by the authors, an analysis according to which proves that the trend becomes a conductor, which makes it easier for companies to adapt their own content to the public.
Description
Keywords
лайк, лайфхак, маркетинг реального часу, пост в інтернеті, репост, ретвіт, товар, хештег, стаття, like, lifehack, Real-time marketing, Post on the Internet, retweet, product, hashtag
Citation
Наумов В. О. Проблема психологічного залучення потенційних цільових аудиторій в процесі формування і розуміння контенту кампаній у соціальних мережах / Наумов В. О., Логвінова П. // Наукові записки кафедри політології НаУКМА. Вип. 1. - Київ : Вид-во Руслана Халікова, 2018. - С. 120-141.