eKMAIR

Креативність врятує: уроки для України

Show simple item record

dc.contributor.author Гуменна, Олександра
dc.contributor.author Харламова, Г. uk_UA
dc.date.accessioned 2019-05-15T14:34:00Z
dc.date.available 2019-05-15T14:34:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Харламова Г. О. Креативність врятує: уроки для України / Г. Харламова, О. Гуменна // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. - 2018. - № 1 (196). - С. 76-84. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-2667
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15581
dc.description.abstract Досліджується роль креативного підходу до ділової активності й економічного розвитку в цілому. Розглянуто сутність творчих галузей і динаміка розвитку креативних індустрій у США та Європейському Союзі. Також досліджено етап становлення та розвитку креативної економіки в Україні. За допомогою економетричної моделі автори проаналізували зв'язок між витратами населення на культурнорозважальні заходи та п'ятьма факторами – заробітною платою, рівнем ВВП (за витратами), кількістю місць проведення дозвілля, кількістю зайнятих у культурній сфері та відсотковою ставкою за кредитами. За результатами аналізу було визначено, що найбільший вплив на результативний показник (витрати населення на культурнорозважальні заходи) мають два фактори – заробітна плата (доходи населення) та рівень ВВП. При цьому модель є статистично надійною. Для розвитку творчої економіки України пропонується стимулювати систему заходів, яка охоплює економічні, культурні та соціальні чинники, пов'язані із проблемами технологій, інтелектуальної власності й туризму. Ці заходи допоможуть досягти запланованої частки креативних індустрій на рівні понад 40% ВВП до 2030 р. uk_UA
dc.description.abstract This article studies the role of a creative approach to business activity and economic development in general. More specifically, the essence of creative industries and dynamics of development of creative industries in the USA and the European Union are considered. In addition, the authors consider the formation and development of the creative economy in Ukraine. On the basis of an econometric model the authors analyze the relationship between the costs of the population for cultural and entertainment activities and five factors – average wages, GDP (at cost), number of places for leisure, the number of people employed in the cultural sphere and the interest rate for loans. According to the results of the analysis, it was determined that the two main factors influencing the performance indicator (expenditure of the population on cultural and entertainment activities) are wages (income) and GDP. The model proved to be statistically reliable. For the development of the creative economy of Ukraine, it is proposed to stimulate a system of measures that includes economic, cultural and social factors related to technology, intellectual property and tourism. These measures will help to achieve the strategic share of creative industries at over 40% of GDP by 2030. en_US
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.uri https://doi.org/10.17721/1728-2667.2018/196-1/11 en_US
dc.subject креативність uk_UA
dc.subject креативні кластери uk_UA
dc.subject креативна економіка uk_UA
dc.subject креативні індустрія uk_UA
dc.subject модель uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.subject creativity en_US
dc.subject creative clusters en_US
dc.subject creative economy en_US
dc.subject creative industry en_US
dc.subject model en_US
dc.subject Ukraine en_US
dc.title Креативність врятує: уроки для України uk_UA
dc.title.alternative Creativity is virtual: lessons for Ukraine en_US
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. - 2018. - № 1 (196) uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics