Яка подальша доля чекає на літературну педагогіку у відкритому суспільстві?
Loading...
Date
2018
Authors
Шалагінов, Борис
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Подальша доля шкільної літератури не може
залишити байдужим жодного вчителя, тим
більше – старшого покоління, яке фактично
повністю брало участь у створенні цього
предмета. І ось колективна праця тисяч
учителів України розпадається у них на очах.
Для того щоб грамотно боротися за наш
унікальний предмет, треба зрозуміти,
які процеси відбуваються у педагогіці в
наші дні. І враховуючи те, що ми активно
інтегруємося в європейське життя, – в чому
полягають педагогічні проблеми в Європі.
А наша спільна з Європою ситуація, особливо
у сфері гуманітарної освіти, просто-таки
катастрофічна.
Description
Keywords
педагогіка, літературна педагогіка, шкільна література, гуманітарна освіта, школярі, духовна культура, стаття
Citation
Шалагінов Б. Б. Яка подальша доля чекає на літературну педагогіку у відкритому суспільстві? / Шалагінов Б. Б. // Всесвітня література в школах України : щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 11 (449). - С. 2-6.