Abstract:
Сучасна концепція маркетингового менеджменту базується на теорії
індивідуального вибору, що виходить з принципу пріоритету споживача і потребує розробки складного
механізму для заохочення всіх учасників до певного внеску задля досягнення загального
благополуччя. Підприємство виробляє продукцію або надає послуги і цим дозволяє вирішити
проблеми споживачів чи суспільства загалом. Лояльність партнерів збільшує базову цінність продукції
підприємства і підвищує рівень конкурентоспроможності. Підвищення доходів дозволяє виплачувати
співробітникам гідну зарплату та різні бонуси. Змотивовані працівники впроваджують інновації для
забезпечення ефективної діяльності підприємства. Це обумовлює функціонування маркетингового
менеджменту у певних динамічних колах, які постійно змінюються, впливають одне на одне та
утворюють значну кількість систем узагальнень, що розподіляються на типи, етапи, види, ери, рівні,
складові тощо.