Abstract:
На основі дослідження, присвяченого аналізу навчальних програм та підручників,
затверджених МОН, на предмет висвітлення тематики громадянського
суспільства і політичної системи України, розроблено чотири модулі з курсу
"Громадянська освіта" для учнів 9-11 класів: "Виборчий процес","Політична
система в Україні: участь громадян","Законодавство для молоді" і "Молодь
в урядових програмах", а також запропоновано інтерактивні методи навчання
у громадянській освіті: "мозковий штурм", дискусія, рольові ігри, дебати, метод
акваріуму.
Методичні рекомендації для вчителів загальноосвітньої школи з питань
висвітлення тем (модулів) "Виборчий процес", "Політична система в Україні:
участь громадян", "Законодавство для молоді" і "Молодь в урядових програмах"
як складових громадянської освіти є частиною проекту, що його реалізує
Лабораторія законодавчих ініціатив у рамках Програми USAID "РАДА: відповідальність,
підзвітність, демократичне парламентське представництво", яку
виконує Фонд Східна Європа.