eKMAIR

Транспозиція особових форм у вираженні різновидів категорійного значення другої особи

Show simple item record

dc.contributor.author Ясакова, Наталія
dc.date.accessioned 2018-06-06T12:34:17Z
dc.date.available 2018-06-06T12:34:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ясакова Н. Транспозиція особових форм у вираженні різновидів категорійного значення другої особи / Н. Ю. Ясакова // Science and Education a New Dimension. Philology. - 2017. - V(31), Issue 118. - P. 82-85. uk_UA
dc.identifier.issn 2308-5258
dc.identifier.issn 2308-1996
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/13224
dc.description.abstract Проаналізовано варіанти категорійного значення другої особи, експліковані завдяки транспозиції форм першої особи множини та третьої особи однини/множини. Ми причетності усуває соціальну дистанцію між комунікантами, маркуючи вищий соціальний статус мовця, позитивне або негативне ставлення до співрозмовника. Одиниці зі значенням третьої особи акцентують соціальну відстань між комунікантами. uk_UA
dc.description.abstract The article consist of the analysis of variants of categorical meaning of the second person explicated due to the transposition of the forms of the first person plural and third person singular/plural. We involvement eliminates social distance between the communicants, marking the high social status of the speaker. Units with a meaning of a third party emphasize the social distance between the communicants. en_US
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject персональність uk_UA
dc.subject друга особа uk_UA
dc.subject транспозиція uk_UA
dc.subject семантико-прагматичний варіант uk_UA
dc.subject стаття uk_UA
dc.subject personality en_US
dc.subject the second person en_US
dc.subject transposition en_US
dc.subject semantic and pragmatic option en_US
dc.title Транспозиція особових форм у вираженні різновидів категорійного значення другої особи uk_UA
dc.title.alternative Transposition of the personal forms in expression of the varieties of categorical meaning of the second person en_US
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.relation.source Science and Education a New Dimension. Philology. - 2017. - V(31), Issue 118 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics