Abstract:
Книжка містить інформацію, яка може бути використана для вивчення
загальноосвітнього курсу «Основи педагогічних вимірювань і моніторингу
якості освіти» та дисциплін з тестології при підготовці фахівців
освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за спеціальністю «Педагогічні вимірювання
».
Оригінальною є концепція побудови книжки: історія та теорія тестового
контролю у навчанні підкріплена аналізом досвіду проведення
конкурсного відбору до НаУКМА за результатами 3HO та дослідження
ефективності застосування цієї технології у порівнянні з досвідом використання
технології тестування НаУКМА, також представлено аналіз
шляхів реформування системи вступу до BH3 України. Результати досліджень
та практична інформація, наведені в книжці, можуть бути використані
науковцями для подальшого опрацювання, а керівництвом
освітньої галузі - для прийняття рішень.
Книжка буде корисною для студентів, викладачів, керівників і організаторів
навчального процесу та вступу до BH3 України.