Петро Могила - видатний український просвітитель і релігійний діяч XVII століття: доповіді і повідомлення науково-практичної конференції, присвяченої 400-річчю від дня народження Петра Могили
Петро Могила - видатний український просвітитель і релігійний діяч XVII століття: доповіді і повідомлення науково-практичної конференції, присвяченої 400-річчю від дня народження Петра Могили
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Петро Могила - видатний український просвітитель і релігійний діяч XVII століття: доповіді і повідомлення науково-практичної конференції, присвяченої 400-річчю від дня народження Петра Могили
В збірнику висвітлюються теоретичні. конкретно-історичні
та методичні проблеми визначення місця і ролі видатного
політичного і релігійного діяча України Петра Могили -
засновника першої вищої школи Східної Європи Києво-Могилянської
академії.
Автор аналізує роль окремої особистості - Петра Могили - в становленні освіти та православ'я, а також проводить паралель між умовами за яких прийшов до керівництва Київською митрополією Петро Могила та сучасним станом України.
Автор розглядає такі аспекти: академія як замовник гравюри; академія як "постачальник" тем та ідей для українських художників-графіків; викладання основ малюнку в академії і створення в такий спосіб "резерву кадрів" для ...
Автор аналізує систему освіти в Києво-Могилянській Академії і те, чим була обумовлена поява серед її вихованців Стефана Яворського, Лазаря Барановича, Феофана Прокоповича, гуманіста, поета і філософа Григорія Сковороди, ...
Розглянуто ряд визначних поетичних, ораторсько-публіцистичних і драматичних творів викладачів Києво-Могилянської колегії. В Київській колегії літературні твори писалися тими мовами, що застосовувалися в навчальному процесі ...
Автор розлядає чотири умовних періоди західноєвропейської освіти: римсько-готський (приблизно до VI століття), період християнізації освіти (приблизно до відкриття перших університетів), відродження світської освіти з ...
Розквіт риторики в Києво-Могилянській академії XVIt-XVIII ст. не був ні несподіваним, ні штучним. Це явище було зумовлене внутрі шніми соціально політичними та культурно-освітніми потребами тогочасної України. Адже сила ...
Автор вважає великою історичною заслугою Петра Могили обгрунтування й розробка ним проблеми синтезу слов'янської й західноєвропейської культур, зокрема в питаннях різних релігій.
Автор зазначає, що розглядаючи nроблему "Світ - Людина", професори Києво-Могилянської Академії мислили людину як "мікрокосм" у "макрокосмі", що і є актуальним питанням для сучасного осмислення шляхів вдосконалення особистості.
Розглянуто досвід фінансування освіти у різних країнах (Бельгія, Нідерланди, Норвегія, Швеція, Франція, Іспанія, Туреччина, Канада, США тощо) та стан справ в Україні.
Розвиток історичної науки першої половини XVII ст. був обумовлений історичними умовами того часу: потребою в національному захисті, треба було щось протиставити полонізації, католизації. Автор розлядає діяльність Петра ...
19 вересня 1991 р. голова Верховної Ради України Л.Кравчук підписав розпорядження про відродження Києво-Могилянської Академії. В'ячеслав Брюховецький аналізує, що вже вдалося відновити зі старих освітніх традицій Академії, ...
Автор розглядає найважливіші моменти розвитку Миколаївської філії НаУКМА, щоб навчальний заклад не лише органічно поєднував навчання з науковими дослідженнями (що вже є надзавданням), але й мав своє обличчя.