Ґендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолу міста Києва)
Loading...
Date
2009
Authors
Рождественська, О.
Марценюк, Тамара
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Наукові записки. Т. 96 : Соціологічні науки. - 2009. - С. 82-88
Abstract
Стаття присвячена аналізу одного з аспектів ґендерної дискримінаці публічної сфери суспільства, а саме, ґендерним стереотипам, які транслюються зовнішньою рекламою. Здійснено теоретичний огляд питання, виділено та концептуалізовано основні групи ґендерних стереотипів у рекламі. На основі емпіричного аналізу зовнішньої реклами певного територіального простору м. Києва підтверджено гіпотезу про відтворення ґендерних стереотипів, зокрема традиційних стереотипів маскулінності-фемінності, стереотипів сімейних і професійних ролей та відмінностей у змісті праці.
Description
Keywords
ґендерний стереотип, фемінність, зовнішня реклама, маскулінність, стаття
Citation
Марценюк Т. Ґендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолу міста Києва) / Марценюк Т.О., Рождественська О.А. // Наукові записки. Т. 96 : Соціологічні науки. - 2009. - С. 82-88