eKMAIR

Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сусська, Ольга
dc.date.accessioned 2017-09-08T07:11:05Z
dc.date.available 2017-09-08T07:11:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сусська Ольга Олександрівна. Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа / Ольга Сусська // Соціологія : теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 2. - С. 119-130. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/11896
dc.description.abstract У соціології масових комунікацій методологічні інтерференції та варіативність використання наукових підходів ведуть своє походження від другої половини XX століття й набувають новихрису поточний період. Нові викликирад- ше не породжують нові методи, а відкривають шляхи до суміщення, іноді “дифузного ” використання, іноді інтерференції методологічних підходів, схрещення раціональних та постмодерністських тлумачень симулятивної природи мас-медійної комунікації. Так вибудовується картина достатньо проявленої “дифузії” наукових підходів і напрямів. Стає дедалі вагомішим поширення ан- тропоцентричних та соціокультурних візій. Використання згаданих підходів надає широкі можливості у вивченні комунікативних стратегій та дозволяє осягнути максимально різнобічно медіа-комунікативну діяльність, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб’єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject масова комунікація uk_UA
dc.subject методологія uk_UA
dc.subject комунікативна стратегія uk_UA
dc.subject соціокультурний аналіз uk_UA
dc.subject інформаційне поле uk_UA
dc.title Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source Соціологія: теорія, методи, маркетинг uk_UA


Долучені файли

Колекції

Показати скорочений опис матеріалу