Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу в дітей дошкільного віку та школярів "Безпечний простір": навчально-методичний посібник
Loading...
Date
2017-07-26
Authors
Богданов, С.
Гніда, Т.
Залеська, О.
Лунченко, Н.
Панок, В.
Соловйова, В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
НаУКМА
Abstract
У навчально-методичному посібнику представлена корекційно-розвиткова програма метою якої є підвищення стійкості до переживання наслідків стресу дошкільнятами і школярами після психотравмуючих подій. Суттєвою перевагою програми є корисність її застосування навіть через рік після травматичної події. 3 основні складові програми спрямовані безпосередньо на дітей, на батьків і на педагогів. Пропонована програма побудована як на науково обґрунтованих рекомендаціях, визнаних на міжнародному рівні, так і на практичному досвіді роботи авторів з дошкільнятами, школярами, їхніми батьками і вчителями, які знаходилися в зоні військового конфлікту. Посібник розроблений для практичних психологів і соціальних педагогів, які працюють з дітьми дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку і дає змогу оволодіти практичною методикою з формування безпечного середовища і стійкості до стресу.
Description
Keywords
психотравматичні події, навчально-методичний посібник, корекційна педагогіка, діти дошкільного віку, школярі, стресостійкість
Citation
Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу в дітей дошкільного віку та школярів "Безпечний простір" : навчально-методичний посібник. - К.: НаУКМА, ГЛІФ Медіа, 2017. - 208 с.