eKMAIR

Роль Інтернет-маркетингу в аграрному бізнесі

Show simple item record

dc.contributor.author Россоха, Володимир
dc.contributor.author Sharapa, Olga
dc.date.accessioned 2017-06-13T16:30:06Z
dc.date.available 2017-06-13T16:30:06Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Россоха В. В. Роль Інтернет-маркетингу в аграрному бізнесі / В. В. Россоха, О. М. Шарапа // Економіка підприємства : сучасні проблеми теорії та практики : матеріали п'ятої міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 15-16 вересня 2016 р.). - Одеса : Атлант, 2016. - С. 181-182. uk_UA
dc.identifier.uri http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/11569
dc.description.abstract Матеріал п'ятої міжнародної науково-практичної конференції "Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики" (Одеса, 15-16 вересня 2016 р.). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject аграрні підприємства uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.subject Інтернет-технології uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject збут uk_UA
dc.title Роль Інтернет-маркетингу в аграрному бізнесі uk_UA
dc.type Conference materials uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.relation.source Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: матеріали п'ятої міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 15-16 вересня 2016 р.). uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics