Рецепція європейського досвіду викладання філософських дисциплін у Києво-Могилянській академії другої половини XVIII століття

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Authors
Козловський, Віктор
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У другій половині XVIII ст. європейські університети опікувались пошуками нових підходів до процесу освіти. Києво-Могилянська академія не стояла осторонь цих новітніх освітянських тенденцій. Для її професорів вони були пов’язані з оновленням викладання філософських дисциплін, що увиразнилось через звернення до творчого спадку видатного німецького філософа Християна Вольфа (1679-1754), творця так званої шкільної філософії.
Description
Keywords
освіта, Київська духовна академія, метафізика, вольфівська система, стаття
Citation
Козловський В. Рецепція європейського досвіду викладання філософських дисциплін у Києво-Могилянській академії другої половини XVIII століття / Віктор Козловський // Шлях у чотири століття : матеріали Міжнародної наукової конференції "AD Fontes - до джерел" до 400-ї річниці заснування Києво-Могилянської академії, 12-14 жовтня 2015 року / [наук. ред. Н. Яковенко ; упоряд. Н. Шліхта] ; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.". - Київ : [НаУКМА], 2016. - С. 102-116.