Особливості формування брендів промисловими підприємствами України
Loading...
Date
2010
Authors
Романченко, Наталія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Загальний підхід до основ формування торговельних марок та організації керування торговельною маркою й прихильністю споживача промислових товарів вимагає уточнення в зв'язку з наявністю у промислових брендів чітких особливостей. Для того, щоб створити промисловий бренд, необхідно чітко зрозуміти його відмінність від споживчого.
Description
Keywords
бренд, промислові підприємства, brand, industrial enterprise
Citation
Романченко Н. В. Особливості формування брендів промисловими підприємствами України / Романченко Н. В. // Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях : материалы первой всеукр. науч. web-конф. молодых ученых, 4 марта 2010 г. / М-во образования и науки Украины, Тавр. нац. ун-т им. В. И. Вернадского, Нац. ун-т "Киево-Могилянская академия" ... [и др.]. - Симферополь, ДИАЙПИ, 2010. - С. 63-65.