Пізнати себе. Національна ідентичність у драматургії Миколи Куліша

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Authors
Іванюк, Сергій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Здобувши автономність у 1922 р. (незалежність була очевидно ефемерною навіть для сучасників), Україна не могла не відчути з усією гостротою необхідності усвідомлення своєї ідентичності. Драма як рід, що дозволяв через кін донести до найширшого глядача найскладніші естетичні ідеї (принаймні так уявлялося), займала особливу позицію в системі літературних родів. П’єси Івана Дніпровського, Якова Мамонтова, Івана Кочерги, Івана Микитенка і, звісно, Миколи Куліша мали величезний розголос, отже, відіграли важливу роль у цьому процесі.
Description
Keywords
українська література, національна ідентичність, Микола Куліш, драматургія, міфологеми, образ "іншого", образи негативних персонажів, авторська позиція, стаття
Citation
Іванюк Сергій Семенович. Пізнати себе. Національна ідентичність у драматургії Миколи Куліша / Сергій Іванюк // Tertium non datur : проблема культурної ідентичності в літературно-філософському дискурсі XIX-XXІ ст. : колективна монографія. - 2014. - С. 156-184.