073 Менеджмент
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Менеджмент"
Browse
Browsing 073 Менеджмент by Author "Демчук, Зоя"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз і вдосконалення системи мотивації діяльності в сучасній організації(2021) Васильківська, Наталія; Демчук, ЗояМетою кваліфікаційної роботи є аналіз системи мотивації в сучасній організації та розробка заходів для удосконалення системи мотивації в структурному підрозділі ПрАТ "Київський картонно-паперовий комбінат".Item Використання сучасних інформаційних систем і інформаційних технологій для підвищення ефективності управління компаніями(2021) Виноградська, Юлія; Демчук, ЗояМетою дипломної роботи є описання та обґрунтування доцільності використання сучасних інформаційних систем та інформаційних технологій, що спрямовані на покращення ефективності менеджменту компанії Decathlon, а також оцінка та формулювання рекомендацій щодо оптимізації управлінської складової за допомогою експлуатації інформаційної системи PrestaShop.Item Розробка бізнес-плану на новий вид продукції (послуги)(2021) Перегон, Віолетта; Демчук, ЗояМетою кваліфікаційної роботи є аналіз системи бізнес-планування та розробка рекомендацій щодо розширення сегменту ринку та раціонального використання ресурсів на підприємстві з урахуванням усіх можливих чинників.Item Управління конкурентоспроможністю підприємства в ринкових умовах(2023) Пасюк, Богдана; Демчук, ЗояМета кваліфікаційної роботи: дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо управління конкурентоспроможністю підприємства.Item Управління просуванням бренду компанії на основі ТОВ "Нова Пошта"(2022) Харченко, Анастасія; Демчук, ЗояМетою кваліфікаційної роботи є аналіз існуючих маркетингових стратегій та розробка стратегії для продукції компанії "Нова Пошта".Item Шляхи вдосконалення рекламної діяльності фірми в умовах ринкової економіки(2021) Тиран, Олександра; Демчук, ЗояМета дослідження: аналіз організації рекламної діяльності ТОВ "ДЖОІН АП!" та розробка практичних рекомендацій для вдосконалення рекламної діяльності підприємства з метою підвищення ефективності та споживчого попиту.