Особливості сегментації споживачів органічних продуктів на українському ринку
Loading...
Date
2024
Authors
Чорна, Д.
Фісун, Юлія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
демографічні характеристики, здоровий спосіб життя, психографічна сегментація, вегетаріанство, матеріали конференції
Citation
Чорна Д. О. Особливості сегментації споживачів органічних продуктів на українському ринку / Чорна Д. О., Фісун Ю. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 315-317.