053 Психологія
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: "Психологія". Колекція підтримувалась до 2023 року включно. Активна колекція https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30566
Browse
Browsing 053 Психологія by Author "Боднар, Алла"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Конструктивні стратегії поведінки у вирішенні сімейних конфліктів(2022) Пелехата, Тетяна; Боднар, АллаМета дослідження - обґрунтувати та емпірично дослідити як особливості комунікативних стратегій врегулювання конфліктних ситуацій впливають на вибір подружжям способів поведінки у вирішенні сімейних конфліктів, запропонувати та реалізувати тренінгову програму для сімейних пар спрямовану на формування в учасників навичок конструктивного вирішення міжособистісних конфліктів у сімейних взаєминах.Item Особливості професійного самовизначення сучасних студентів(2020) Рибалочка, Катерина; Боднар, АллаУ магістерському дослідженні особливостей професійного самовизначення сучасних студентів було здійснено комплексний теоретичний аналіз різних підходівдо професійного самовизначення. Перший підхід зводить професійне самовизначення до вибору професії (профорієнтаційний підхід). Другий підхід розглядає професійне самовизначення як невід'ємний компонент професійного становлення протягом усього життя. Було виділено та проаналізовано концепції, які звертають увагу на особливості професійного самовизначення в культурному та соціальному контексті. Також було визначено особливості професійного самовизначення на етапі навчання у ЗВО. Було проведено емпіричне дослідження вираженості компонентів професійного самовизначення та їх зв’язку зі сформованістю професійної ідентичності. Також було проведено 15 інтерв’ю зі студентами університетів Гонконгу, Німеччини, Туреччини, Кореї, Латвії, Білорусії, Казахстану, Сербії, США та виділено ключові практики та тенденції освітнього процесу, які сприяють професійному самовизначенню студентів в інших країнах. На базі результатів емпіричного дослідження було розроблено програму психологічної підтримки та стимулювання процесу професійного самовизначення на етапі навчання у ЗВО, яка складається з трьох основних блоків: адаптаційно-інформативного, спрямованого на будування професійної самосвідомості та практичного, основною метою якого є розвиток конкретних навичок необхідних для ефективного професійного самовизначення.Item Особливості проявів тривожності у дітей старшого дошкільного віку в ситуації війни(2023) Романова, Наталія; Боднар, АллаМета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити проблему тривожності дітей в ситуації війни, а також розробити програму корекції з подолання тривожності у дошкільників.Item Психологічні особливості емоційного вигорання у студентської молоді в умовах воєнного стану(2023) Раєвська, Анастасія; Боднар, АллаМета: теоретично проаналізувати феномен емоційного вигорання; емпірично дослідити особливості вигорання студентства в умовах воєнного стану; розробити тренінгову програму з профілактики та подолання емоційного вигорання.Item Психологічні чинники саморозвитку особистості студентів в процесі навчання у закладах вищої освіти(2022) Собченко, Ксенія; Боднар, АллаМета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні чинники саморозвитку особистості студентів у процесі навчання в закладах вищої освіти, а також розробити корекційну тренінгову програму з оптимізації процесу саморозвитку особистості студентів в навчальному процесі у закладах вищої освіти.