Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств: монографія

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Authors
Россоха, Володимир
Шарапа, Ольга
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Розглянуто особливості формування та реалізації збутової політики маркетингу аграрних підприємств. Визначено місце і роль збуту в процесах відтворення аграрного виробництва. Окреслено значимість збутової діяльності для прискорення кругообігу капіталу. Запропоновано методичні підходи до оцінювання ефективності збутової діяльності. Проаналізовано стан та проблеми реалізації збутової політики. Встановлено тенденції розвитку й ефективності збутової діяльності аграрних підприємств на внутрішньому і зовнішньому ринках. Обґрунтовано шляхи побудови раціональної політики збуту та удосконалення організації збутової діяльності аграрних підприємств в умовах членства України в СОТ та євроінтеграції.
Description
Keywords
аграрні підприємства, збут, капітал, збутова політика, ринок, СОТ, євроінтеграція
Citation
Россоха Володимир Васильович. Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / В. В. Россоха, О. М. Шарапа. - Київ : Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки", 2016. - 228 с.