eKMAIR
Electronic Kyiv-Mohyla Academy Institutional Repository

Communities in DSpace
Select a community to browse its collections.
Recent Submissions
Комунікаційна стратегія для Національного театру імені Івана Франка
(2025) Федченко, Владислава; Коник, Дмитро
Мета дослідження полягає в аналізі наявних PR-активностей театру та створенні комунікаційної стратегії для нього.
Комунікаційна кампанія для інформаційного агентства "Мілітарний портал"
(2025) Тимошенко, Петро; Титарчук, Ірина
Метою роботи є створення комунікаційної кампанії для "Мілітарного порталу" задля просування та популяризації компетентних медіа в українському суспільстві.
PR-стратегія для громадської організації "Теплосердні"
(2025) Зайченко, Дарина; Мельник, Анатолій
Мета роботи – розробити PR-стратегію для ГО "Теплосердні".
Комунікаційна кампанія для групи компаній "Епіцентр"
(2025) Тернова, Анна; Щербина, Віктор
Метою кваліфікаційної роботи є розробка комунікаційної кампанії для вирішення кадрової кризи мережі компаній "Епіцентр" з урахуванням потенційних репутаційних наслідків, пов’язаних з особистістю Олександра Гереги.
PR-стратегія для творчого обʼєднання "AMÆNTES"
(2025) Свинаренко, Діана; Титарчук, Ірина
Метою роботи є розробка PR-стратегії для творчого об'єднання "AMÆNTES" задля підвищення впізнаваності їхнього продукту, формування позитивного іміджу, залучення нових глядачів та партнерів, а також популяризації українського театрального мистецтва.
Комунікаційна кампанія для книгарні-кав’ярні "Сенс"
(2025) Сухомлин, Іван; Мельник, Анатолій
Метою даної кваліфікаційної роботи є створення цілісної, актуальної та ефективної комунікаційної кампанії для книгарень-кав’ярень "Сенс", що спрямована на інформування громадськості про особливості формату книгарні-кав’ярні, залучення нової аудиторії до взаємодії з організацією, її продуктами та послугами, а також на зміцнення іміджу книгарень-кав’ярень "Сенс" як провідних закладів унікального формату.
Розробка PR-кампанії модернізованої моделі Volkswagen Golf x Marchuk в Україні
(2025) Сніжко, Олександра; Цимбалюк, Валерій
Метою роботи є розробка PR-кампанії задля покращення репутації Volkswagen серед українських споживачів та впровадження діяльності в стратегію сталого розвитку організації.
PR-кампанія для центру протезування та реабілітації Superhumans
(2025) Середюк, Анастасія; Сусська, Ольга
Метою кваліфікаційної роботи є створення PR-кампанії для центру протезування та реабілітації Superhumans, спрямованої на підвищення уваги до проблеми стигматизації людей з протезами та зменшення її впливу.
Комунікаційна кампанія з метою інформування та залучення молоді до реалізації молодіжної політики, у рамках міжнародної ініціативи "Партнерство "Відкритий Уряд" в Україні"
(2025) Рябов, Глєб; Тітаренко, Ірина
Метою роботи є розробка комунікаційної кампанії з метою інформування та залучення молоді до реалізації молодіжної політики, у рамках міжнародної ініціативи "Партнерство "Відкритий Уряд" в Україні".
Комунікаційна стратегія для бренду Swarovski
(2025) Прокопець, Софія; Зінченко, Алла
Мета кваліфікацій ної роботи є розробка ефективної комунікаційної стратегії для бренду Swarovski.
Комунікаційна стратегія для Українського інституту з підтримки української ідентичності серед мігрантів за кордоном
(2025) Пономаренко, Анастасія; Левцун, Олександр
Мета дослідження: створення ефективної комунікаційної стратегії, спрямованої на підтримку української національної ідентичності громадян України, які перебувають за кордоном як мігранти.
Комунікаційна кампанія для платформи українських брендів "Всі.Свої"
(2025) Підкошена, Дарія; Титарчук, Ірина
Мета роботи. Розробити комунікаційну кампанію для платформи "Всі.Свої", спрямовану на підтримку та просування українських виробників в умовах війни та складної економічної ситуації в Україні.
Комунікаційна стратегія для програми колаборації Rosa та Lamel
(2025) Підгорна, Валерія; Сусська, Ольга
Мета роботи. Розробити піар-кампанію як втілення ідеї колаборації для українських компаній Rosa та Lamel, а також запропонувати комунікаційний супровід цієї кампанії.
Електронні гроші: цивілістичні та регуляторні аспекти
(2025) Желуніцин, Михайло; Ханик-Посполітак, Роксолана
Мета дослідження: проаналізувати наявні в правничій літературі підходи до встановлення природи електронних грошей. Встановити місце електронних грошей у системі об’єктів цивільного права. Проаналізувати зв’язок токенів електронних грошей з звичайними електронними грошима, дослідити їх статус у національному та європейському законодавстві. Встановити правову природу електронних грошей з точки зору речової або зобов’язальної теорії, або їх певного компромісного поєднання. На основі аналізу та співставлення законодавства України, ЄС та інших країн визначати особливості регулювання електронних грошей у контексті захисту інтересів користувачів.
Реформування міжнародно-правового регулювання субсидій у праві СОТ для боротьби зі зміною клімату
(2025) Магдич, Владислав; Козачук, Наталія
Дослідницька мета магістерської роботи полягає в глибокому дослідженні чинної системи міжнародно-правового регулювання субсидій у праві СОТ та розробці рекомендацій щодо її реформування для сприяння боротьбі зі зміною клімату.
Доведення геноцидного наміру РФ в рамках триваючої агресії проти України
(2025) Ляшко, Дарія; Антонович, Мирослава
Мета дослідження – визначити правову природу геноцидного наміру, проаналізувати підходи до його визначення та доведення у практиці міжнародних судів, обґрунтувати можливість кваліфікації дій РФ як злочину геноциду та довести наявність в РФ наміру знищити українську націю в ході агресії проти України.
Судовий контроль за законністю рішень дисциплінарних органів про притягнення до дисциплінарної відповідальності судді
(2025) Летута, Андрій; Бойко, Андрій
Метою роботи є дослідження сутності та особливостей судового контролю за законністю рішень дисциплінарних органів, аналіз правозастосовної практики (зокрема рішень Європейського суду з прав людини (далі – ЄСПЛ), практики Великої Палати Верховного Суду, рішень Дисциплінарних палат Вищої ради правосуддя) притягнення суддів до дисциплінарної відповідальності, а також напрацювання пропозицій щодо удосконалення правового механізму з урахуванням міжнародного досвіду.
Комунікаційна стратегія для програм з підтримки ВПО БФ "Карітас України"
(2025) Нєкрасова, Аріна; Коник, Дмитро
Мета – розробити ефективну комунікаційну стратегію для програм з підтримки працевлаштування ВПО, які реалізує БФ "Карітас України".
Забезпечення правопорядку і військової дисципліни у військових формуваннях України
(2025) Криштанович, Анастасія; Хавронюк, Микола
Метою кваліфікаційної роботи є аналіз сучасних підходів до забезпечення правопорядку і військової дисципліни у військових формуваннях України, визначення недоліків та створення рекомендацій щодо їхнього покращення.
Комунікаційна стратегія для ДепДекору
(2025) Найденко, Даниїл; Цимбалюк, Валерій
Мета роботи: розробити комунікаційну стратегію для ДепДекору, що допоможе їм закріпити свою репутацію авангардної молодіжної організації з декорування, що є професіоналами своєї сфери, та є помітною частиною української культури.