Філіпович, Олександра2023-08-032023-08-032023Філіпович О. Б. Вплив соціальних мереж на вибір користувача / Філіпович О. Б. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 2. - C. 264-266.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25649Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukсоціальні мережіспоживачповедінка споживачівгіпотеза соціальної ідентичностінейромаркетингвізуальна стратегіяматеріали конференціїВплив соціальних мереж на вибір користувачаConference materials