Михайлюк, Галина2018-06-182018-06-182017Михайлюк Г. О. Право інтелектуальної власності та інформаційні технології / Михайлюк Г. О. // Часопис Цивілістики. - 2017. - Вип. 26. - С. 65-68.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/13350У статті досліджуються правові механізми захисту прав інтелектуальної власності на товари/послуги, що рекламуються через мережу Інтернет. Проаналізовано національну судову практику держав-членів ЄС, а також Європейського суду справедливості у справах, де, у переважній більшості випадків, споживачі були введені в оману використанням конкурентами комерційних позначень, які нагадували відомі бренди, через що останні притягувались до відповідальності за порушення прав власників комерційних позначень.The legal mechanisms for the protection of intellectual property rights on products / services that are advertised via the Internet have been examined in the paper. National case law of EU Member States as well as the European Court of Justice where, in the vast majority of cases, consumers were misled by the use of competitors commercial designations, similar to the famous brands, have been analyzed.ukспоживачінформаційні технологіїправа інтелектуальної власностіправова охоронарекламастаттяconsumerinformation technologiesintellectual property rightslegal protectionadvertisingПраво інтелектуальної власності та інформаційні технологіїIntellectual property law and information technologiesArticle