Деревинська, ЄлизаветаСербенівська, Аліна2025-08-122025-08-122025Деревинська Є. Ю. Роль маркетингової стратегії у діяльності громадської організації / Деревинська Є. Ю., Сербенівська А. Ю. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 272-275.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35982Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukгромадські організаціїсуспільно корисні цілімаркетингові стратегіїгромадський секторматеріали конференціїРоль маркетингової стратегії у діяльності громадської організаціїConference materials