Климентова, Марія2025-07-162025-07-162025Климентова М. В. Підходи до встановлення цін на наукову продукцію університету / Климентова М. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 214-215.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35572Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukкомерціалізація наукових результатівнаукова продукціявищі навчальні закладибізнесматеріали конференціїПідходи до встановлення цін на наукову продукцію університетуConference materials