Ткачук, Марина2015-07-082015-07-082011Ткачук М. Філософія в Київській духовній академії: освітній аспект // Філософська освіта в Україні: історія і сучасність : [колективна монографія / Ткачук М. Л. ... [та ін.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : [Аграр Медіа Груп], 2011. - с. 66-94.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/4987З-поміж тих навчальних закладів, що відіграли ваrому роль у становленні філософської освіти і науки на вітчизняних теренах, на особливу уваrу дослідників заслуговує Київська духовна академія (1819- 1924). Аналіз доробку її професорів і вихованців, представлений у доволі численних фахових розвідках останніх майже двох десятиліть, увиразнює справедливість думки, що її висловив колись Георгій Флоровський: "В Академіях за ХІХ століття склалася своя філософська традиція, причому традиція, значення якої не вичерпується відомчими межами", адже "в духовній школі закладалися підвалини систематичної філософської культури" в Російській імперії. Піклування про її перші паростки, зрощені у стінах Києво-Могилянської академїі, на початку ХІХ ст. беруть на себе російські духовні академії - Київська, Московська, Казанська, Санкт-Петербурзька. Саме їхніми зусиллями філософська думка на східнослов'янських теренах вперше набуває фахової визначеності й систематичності.ukКиївська духовна академіяфілософіяфілософська освітаphilosophyКиєво-Могилянська академіяправославні духовні академіїбогословські закладирозділ монографіїФілософія в Київській духовній академії: освітній аспектArticle