Канівець, Анастасія2025-01-222025-01-222024Канівець А. О. Кримськотатарське кіно України: Наріман Алієв / Анастасія Канівець // Кіно-Театр. - 2024. - № 6. - C. 27-31.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/33287Виразним явищем сучасного українського кінематографа є кримськотатарське кіно. Лишаючи за дужками відзнятий українцем Олександром Муратовим "Татарський триптих" (2004), згадаємо найперше "Хайтарму" (2013) і "Чужу молитву" (2017) Ахтема Сеітаблаєва, репрезентацію минулого киримли та їхньої травми – радянської депортації 1944 року. Та мистецького осмислення потребувало й сьогодення Криму, тим більше, що для півострова знову настали скрутні часи: російська окупація. І таку репрезентацію успішно – навіть блискуче – здійснив молодий режисер Наріман Алієв, засвідчивши появу нового сильного голосу в українському кіно.ukсучасний український кінематографкримськотатарське кінокиримлирадянська депортаціяросійська окупація КримустаттяКримськотатарське кіно України: Наріман АлієвArticle