Бондаревська, ІринаМелешко, Євгенія2021-10-112021-10-112021https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21084Зміст даної праці полягає в дослідженні авторської концепції філософії кінематографу Жиля Дельоза, що базується на мові образів. Робота присвячена визначенню її особливостей та актуальності в сучасному світі. Основна частина роботи присвячена безпосередньому аналізу двотомної книги філософа "Кіно" та теорії кінообразів – образу-руху та образу-часу. Перший розділ присвячений аналізу особливостей структури образу-руху, визначенню його різновидів та окресленню причин його кризи у кінематографі. Другий розділ висвітлює специфіку нового образу-часу, аналіз його структури та різновидів, визначає відрізнення та зв’язок із образом-рухом.ukкіномова кінообраз-рухобраз-часЖиль Дельозкінематографтеорія кінообразівфілософія кінематографабакалаврська роботаМова кіно у філософських інтерпретаціях Жиля ДельозаOther