Савенко, Микола2025-08-072025-08-072025Савенко М. Т. ROZETKA для продавців: як промоактивності допомагають збільшити кількість замовлень та залучити клієнтів / Савенко М. Т. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 422-424.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35917Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukелектронна комерціямаркетингові інструментимаркетплейсицифрова економікаматеріали конференціїROZETKA для продавців: як промоактивності допомагають збільшити кількість замовлень та залучити клієнтівConference materials