Боднар, ОльгаПеров, Антон2025-08-182025-08-182025Перов А. Ю. Маркетингові інструменти просування соціального продукту у волонтерській діяльності / Перов А. Ю. ; наук. кер.: Боднар О. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 97-99.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/36067Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukдопомога арміїсоціальний продуктволонтерська діяльністьмаркетингові стратегіїматеріали конференціїМаркетингові інструменти просування соціального продукту у волонтерській діяльностіConference materials