Горкун, Марія.2016-02-062016-02-062004Горкун Марія Григорівна. Мовленнєва діяльність як об'єкт навчання іноземної мови / М. Г. Горкун // Наукові записки НаУКМА : Філологічні науки. - 2004. - Т. 34. - С. 68-70.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8166Both components of speech-language activity (speech and language) as an object of teaching have to go the way beginning from the motivation through out the dynamic stereotype - the action to the result which is embodied in foreign language competence as ability of perception or reproduction of thought with foreign language means.Обидві складові мовленнєвої діяльності (мова і мовлення) як об 'єкта навчання мають пройти шлях від мотиву через динамічний стереотип - дію до результату, що втілюється у володінні іноземною мовою як сприймання або вираження думки іншомовними засобами.ukмовленнєва діяльністьмовамовленнянавчаннядинамічний стереотипіноземна моваspeech-language activityspeechlanguageteachingthe motivationforeign languageМовленнєва діяльність як об'єкт навчання іноземної мовиSpeech-language Activity as an Object of Teaching Foreign LanguageArticle