Ковшова, ІринаБоднарук, Ігор2023-08-032023-08-032023Ковшова І. О. Особливості формування бренду диджея в Україні / Ковшова І. О., Боднарук І. В. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 1. - С. 30-32.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25642Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukбренддиджейбренд диджеяринок диджеїнгуматеріали конференціїОсобливості формування бренду диджея в УкраїніConference materials