Манн, РусланБерезюк-Рибак, ІринаМомот, Сергій2023-10-272023-10-272022Манн Р. В. Посилення ролі соціальної відповідальності бізнесу у постпандемічний період / Манн Р. В., Березюк-Рибак І. Р., Момот С. В. // Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період : колективна монографія / [під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Інтерсервіс, 2022. - [Підрозділ] 3.3. - C. 145-152.978-966-999-229-1https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/26769Підрозділ 3.3. з колективної монографії "Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період".ukCOVID-19соціальна відповідальністьмоделі соціальної відповідальностітеорія корпоративного егоїзмутеорія корпоративного альтруїзмутеорія розумного егоїзмупідрозділ монографіїПосилення ролі соціальної відповідальності бізнесу у постпандемічний періодBook chapter