Гавриленко, Вікторія2016-01-262016-01-262005Гавриленк, Валерія Валеріївна. Мовчання Алкести. "Тіло поверхонь" у Евріпіда / В. В. Гавриленко // Наукові записки НаУКМА : Теорія та історія культури. - 2005. - Т. 40. - С. 10-14.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8002The body of surfaces: it is touched, therefore, not approached. Distance is kept from it creating through the touch the impossibility of contact, impossibility of the very touch of the other. Admetus' attraction (his so called «illness of grief») to his deceased (always dead) wife Alcestis in Euripides' Alcestis is maintained by this impossibility. Statuary and the touch are those of the «figures» that form the anthropology of ancient Greek drama.Тіло поверхонь : його торкаються, значить, не наближаються, скоріше відсторонюються від нього, утворюють через доторк неможливість контакту - самого доторку до іншого. Така неможливість робить постійно діючим потяг (так звану «хворобу горя») Адмета до померлої (до завжди мертвої) дружини Алкести в драмі Евріпіда «Алкеста». Статуарність і дотик є одними з «фігур», якими тримається антропологія античної драми. У статті пропонується аналіз на прикладі однієї з ранніх драм Евріпіда «Алкеста» (з неминучими посиланнями як до інших його трагедій, так і до старших трагіків) того можливого «образу тіла», який «про­роблюється» аттичною трагедією V ст. до н.е.ukантропологічний підхідмонографія Р. Педелятіло поверхоньМовчання Алкести. "Тіло поверхонь" у ЕвріпідаSilence of Alcestis. «The Body of Surfaces» in EuripidesArticle