Мельник, М.2016-01-182016-01-182015Мельник М. О. Реформування методології викладання у вищих навчальних юридичних закладах у контексті здобутків школи правового реалізму / М. О. Мельник // Наукові записки НаУКМА. - 2015. - Т. 168: Юридичні науки. - С. 42-45.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7788The article describes the methodology of University education at Law Schools in the light of achievements of the school of legal realism. Author determines positive aspects of American and Scandinavian school of legal realism that could be implemented for improving quality of legal education in higher educational institutions of Ukraine.У статті розкривається методологія викладання у вищих навчальних юридичних закладах у світлі здобутків школи правового реалізму. Автор з’ясовує, які надбання американської та скандинавської течій школи правового реалізму можуть бути використані для підвищення якості юридичної освіти у вищих навчальних закладах України.ukшкола правового реалізмуамериканська течія правового реалізмускандинавська течія правового реалізмуметодологія викладанняпобудова аргументаціїромано-германська правова сім’ясім’я загального прававивчення реальних ситуацій та рішень судуправова реальністьвільний вибір дисциплінмоделювання cудових засіданьстаттяSchool of legal realismAmerican legal realismScandinavian legal realismmethodology of teachingРеформування методології викладання у вищих навчальних юридичних закладах у контексті здобутків школи правового реалізмуReforming of the university education methodology at law schools in the frame of school of legal realism achievementsArticle