Бліндер, Степан2016-12-142016-12-142017Бліндер С. "Академія" - "семінарія" - "колегіум": позначення Олицької школи сучасниками (1630-1670-х рр.) / Степан Бліндер // Польські студії. - 2017. - № 9. - С. 22-45.2543-6244https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10136Олицький колегіум як проект освітньої інституції, започаткованої у 1631 р. тестаментом олицького препозита-інфулата Францишека Ксаверія Заєрського, потребував відповідного термінологічного позначення, яке би не лише відображало "об’єктивний" статус навчального закладу, а й вписувало його в тогочасний освітній контекст. Поза тим, оскільки навчальні осередки в річпосполитських містах займали помітне місце в міському просторі, похідним від типу навчального закладу терміном називали вулиці, на яких вони знаходилися. Тим часом джерела впродовж першого півстоліття існування школи фіксують украй строкате її іменування, що провокує питання ширшого характеру - як сучасники сприймали/розуміли завдання олицької інституції. Відтак, мета цієї статті показати, з одного боку, як називали школу (а отже, й моделювали її навчальний статус) на офіційному рівні, а з іншого - яких форм це набувало у публічній риториці.ukОлицький колегіумдокументаціяРіч Посполитатермінологіястаття"Академія" - "семінарія" - "колегіум": позначення Олицької школи сучасниками (1630-1670-х рр.)Article