Миськів, ПолінаМогилова, Марина2024-07-102024-07-102024Миськів П. С. Теоретичні аспекти управління збутом продукції / Миськів П. С., Могилова М. М. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 109-112.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30400Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukвиробничий менеджментдіагностика ринкуключові сегменти клієнтівсильний імідж брендувикористання CRM-системаналітика данихключові показники ефективності (KPI)комплексний підхідматеріали конференціїТеоретичні аспекти управління збутом продукціїConference materials