Нестеренко, Людмила2015-07-082015-07-082014Нестеренко Л. Психолого-педагогічні критерії визначення рівня професіоналізму викладачів ВНЗ / Л. Нестеренко // Мова : класичне – модерне – постмодерне : збірник наукових статей / Нац. ун-т «Києво-Могилянська академія» ; відповід. ред. В. М. Ожоган. – Київ : ТОВ «СІК ГРУП УКРАЇНА» 2014. – Вип. 1. – С. 106-112https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/5043Науково досліджено психолого-педагогічні критерії становлення професіоналізму викладача ВНЗ. У статті проаналізовано основні науково-методичні підходи щодо становлення професіоналізму педагога вищої школи, сформульовано та описано рівні професіоналізму науково-педагогічного працівника, схарактеризовані психолого-педагогічні критерії рівня професіоналізму науково-педагогічного працівника були. Науково доведено, що наявність у структурі професійної діяльності викладача вищої школи вищезазначених критеріїв визначають якість науково-педагогічної діяльності в системі вищої освіти.The scientific investigation of the psychological and pedagogical criteria of the University teacher professionalism formation was done. The main methodological approaches to the University teacher professionalism formation were analyzed, different levels of the University teacher professionalism were highlighted and, as a result, the criteria of the University teacher professionalism level were formulated as well as characterized. In conclusion, it was scientifically proved that the presence of the above-mentioned criteria in the structure of University teacher professional activity define the quality of the scientific and pedagogical activity in the system of higher education.ukUniversity teacher professionalismpsychological and pedagogical peculiaritiesprofessionalism criteriaprofessionalismвикладач ВНЗпсихолого-педагогічні закономірностіпрофесіоналізмкритерії професіоналізмуПсихолого-педагогічні критерії визначення рівня професіоналізму викладачів ВНЗArticle