Бучко, ОленаСмовженко, Антон2024-04-012024-04-012023https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/28501При побудові зображення фракталів, на котрих базуються аналіз й висновки даної роботи, було практично реалізовано програми мовою Java з використанням бібліотеки princeton, а точніше класи StdDraw, StdOut, StdIn. Практична частина роботи включає себе алгоритми побудови кожного з фракталів, котрі рознесені в класи на кожний фрактал окремо. Кожен клас, котрий відмальовує свій фрактал включає в себе: визначення координат початкових точок, налаштування полотна, рандомайзер, цикл for з розподіленими ймовірностями та кольорами самоподібних фракталів. Фрактали можуть бути використані на практиці для створення деталей природних ландшафтів, генерації текстур, анімації та моделювання складних структур.ukфактор побудовифракталпапороть Барнслітрикутник, килим Серпінськогокурсова роботаПобудова фрактальних зображень та їх застосування у комп'ютерній графіціOther