Малиш, Ліна2018-06-062018-06-062017Малиш Л. Методологічне підґрунтя соціологічних студій культурного споживання / Л. О. Малиш // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Science. - 2017. - V(23), Issue 139. - С. 94-97.2308-52582308-1996https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/13207У статті систематизовано здобутки соціологічних студій культурного споживання, представлені трьома тематичними напрямками: типологіями культурного споживання, чинниками культурного споживання та стратифікаційними моделями, де враховано особливості культурних практик індивідів. На основі підходу Імре Лакатоса в якості основних структурних одиниць методології напрямку виділено її правила (директиви щодо проведення розвідок), які, з огляду на притаманну їм модальність, поділяються на позитивну та негативну евристику.The article summarizes the results of the sociological studies of cultural consumption, which three main thematic areas are as follow: the typologies of cultural consumption, the factors of cultural consumption and stratification models, which take into account the peculiarities of cultural practices of individuals. On the basis of Imre Lakatos' approach, rules (guidelines for research activities), divided into two modalities (negative heuristic and positive heuristics), are considered as structural units of research methodology of the field.ukметодологіякультурне споживаннястратифікаціяП’єр БурдьєРічард ПетерсонМайк Севіджстаттяmethodologycultural consumptionstratificationPierre BourdieuRichard PetersonMike SavageМетодологічне підґрунтя соціологічних студій культурного споживанняMethodological basis of sociological studies of cultural consumptionArticle