Борщ, Т.Бурбело, Наталія2024-07-232024-07-232024Борщ Т. С. Методи та інструменти формування соціальної відповідальності підприємства / Борщ Т. С., Бурбело Н. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 18-20.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30792Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukДжейсон ФернандоDiversity & Inclusion (D&I)оцінка ESG-ризиківПаризька угодакомплаєнсвдосконаленняматеріали конференціїМетоди та інструменти формування соціальної відповідальності підприємстваConference materials