Брик, Оксана2024-04-032024-04-032024Брик О. М. Психологія реклами, РR та іміджмейкінгу / Брик О. М. // Психолого-педагогічний практикум : [методичний посібник] / Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Дірект Лайн, 2024. - Ч. 5. - С. [3-8].https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/28603The discipline is aimed at providing psychological competence regarding tools and technologies of social influence in advertising, PR and image making to be used in selection and development of one’s own model of behavior, and acquisition of relevant practical skills.Розділ методичного посібника "Психолого-педагогічний практикум", Ч. 5, 2024.ukрекламаіміджпсихологія рекламипаблік рилейшнзіміджмейкінгпсихологічний впливпсихологічні засобиадресат впливурозділ методичного посібникаadvertisementimagepsychology of advertisingpublic relationsimage makingpsychological influencepsychological toolsaddressee of influenceПсихологія реклами, РR та іміджмейкінгуPsychology of advertising, PR and image makingLearning Object