Артьомова, Тетяна2025-02-102025-02-102024Артьомова Т. І. Метавсесвіт як гібридний простір освітньо-професійної життєдіяльності та об'єкт наукового дослідження / Т. І. Артьомова // Матеріали V Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції "Національна наука і освіта в умовах війни РФ проти України та сучасних цивілізаційних викликів", 27 березня – 2 квітня 2024 року в межах ХV Міжнародної виставки "Сучасні заклади освіти–2024" / [упоряд.: Л. І. Ткаченко, В. М. Шульга]. - Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. - С. 27-33.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/33531The metaverse is the newest civilizational form of organizing social life, educational and professional activities. The basis of the metauniverse is the hybrid space-time of social existence. In form, the metauniverse is a combination of intertwined elements of virtual augmented and traditional (everyday) reality; in terms of content, the metauniverse is a conglomerate of a digital and mechanical-technological system that is organized according to physical and biological laws. In contrast to the technological aspects, the problems of socio-economic functioning of the hybrid space-time metauniverse are almost unexplored. However, understanding the patterns of deployment of the metaverse environment as a transitional state of social existence, educational and professional activity with uncertain life prospects is an urgent social need. Social demand requires the search and application of adequate research approaches.Метавсесвіт є новітньою цивілізаційною формою організації суспільного життя і освітньо-професійної діяльності. Підґрунтям метавсесвіту є гібридний простір-час соціального буття. За формою метавсесвіт є сполученням переплетених елементів віртуально-доповненої та традиційної (повсякденної) реальності; за змістом – конгломератом цифрової і механіко-технологічної системи, яка організується за фізико-біологічними законами. На відміну від технологічних аспектів, проблеми соціально-економічного функціонування гібридного простору-часу метавсесвіту є майже недослідженими. Втім розуміння законів розгортання середовища метавсесвіту як перехідного стану суспільного буття і освітньо-професійної діяльності з невизначеними життєвими перспективами є актуальною суспільною потребою. Суспільний запит щодо відповідного аналізу вимагає пошуку і застосування адекватних наукових дослідницьких підходів.ukметавсесвітгібридний простір-часосвітньо-професійна діяльністьневизначеність суспільного розвиткуформування нової наукової методологіїматеріали конференціїmetaversehybrid space-timeeducational and professional activitiesinstability of social developmentthe formation of a new scientific methodologyМетавсесвіт як гібридний простір освітньо-професійної життєдіяльності та об'єкт наукового дослідженняConference materials